Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Appeltová, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:12:06Z
dc.date.available 2012-03-10T17:12:06Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17520
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je pomocí vybraných nástrojů marketingové komunikace zvýšit efektivitu propagace kampaně Ušili to na nás! Teoretická část je formou literární rešerše zaměřena na nástroje marketingové komunikace s přihlédnutím k problematice neziskových organizací. Dále pak na Fairtrade a etiku jako hlavní dva pilíře kampaně. Praktická část analyzuje kampaň Ušili to na nás. Na základě teoretických poznatků a výsledků praktické části jsou navrženy marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 91 s. (116 852 znaků) cs
dc.format.extent 1890670 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject etika cs
dc.subject Fairtrade cs
dc.subject Kampaň Ušili to na nás! cs
dc.subject Non governmental organization en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject ethics en
dc.subject Fairtrade en
dc.subject campaign ?Usili to na nas! en
dc.subject ? marketing communication en
dc.title Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade cs
dc.title.alternative Project Promotion of Specific Campaign of Non-Profit Organization Fair Trade en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated By utilizing selected marketing tools, this thesis aims at enhancing the effectiveness of the marketing strategy of the campaign "Usili to na nas!" (They had it (sown) in for us!). The conceptual part of the thesis, conceptualized as a literature review, focuses on the tools of marketing communication, with an emphasis on the non-governmental sector; and further on the politics of Fairtrade and ethics as the two pillars of the campaign. The practical part of the thesis analyzes the campaign ?Usili to na nas!? itself. Drawing on the findings of the campaign' analysis, the thesis proposes specific tools for a new marketing communication. Time, cost-benefit and risk analysis are included. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20740
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
appeltová_2011_dp.pdfBlocked 1.803Mb PDF View/Open
appeltová_2011_vp.zip 26.36Kb Unknown View/Open
appeltová_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account