Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu
Author: Korčáková, Kateřina
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá Word of Mouth komunikací a její aplikací do praxe pro novou službu na trhu. V teoretické části popisuje teoretické východiska týkající se charakteristiky služeb, marketingu služeb a jako stěžení část je charakterizována Word of Mouth komunikace na základě zahraniční literatury. V analytické části je popsána společnost DietHomeMenu, se kterou na své diplomové práci spolupracuji. Na základě situační analýzy je zjištěn aktuální stav firmy, analyzována konkurence a provedena SWOT analýza. Další část analytické části je věnován současnému stavu marketingových komunikací společnosti a také zjištění aktuální trendů, týkající se zdravého stravování. V projektové části bude na základě teoretických a následně analyzovaných skutečností popsán aktuální stav společnosti a navržena Word of Mouth komunikace, která bude vyu-žitelná v praxi k zavedení nového produktu na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17873
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18400


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
korčáková_2011_dp.pdf 969.4Kb PDF View/Open
korčáková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
korčáková_2011_op.zip 89.82Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account