Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček
Author: Vaculíková, Ingrid
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce na téma Analýza marketingového mixu služeb se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je zaměřena na vývoj marketingu a podrobný popis jednotlivých prv-ků marketingového mixu služeb. Druhá část se zaměřuje na analyzování marketingového mixu služeb ve společnosti, následné vyhodnocení na základě názorů zákazníků a návrhy na zefektivnění marketingových nástrojů Restaurace a hotelu Koníček.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17906
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 19820


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2011_bp.pdf 1.654Mb PDF View/Open
vaculíková_2011_vp.pdf 94.36Kb PDF View/Open
vaculíková_2011_op.pdf 118.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account