Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava
Author: Pospíšil, Jan
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1792
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíšil_2006_bp.pdfBlocked 1.723Mb PDF View/Open
pospíšil_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
pospíšil_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account