Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

Show full item record

No preview available
Title: Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Author: Jarošová, Barbora
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17962
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 22546


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jarošová_2011_bp.pdfBlocked 2.326Mb PDF
jarošová_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
jarošová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account