Zvíře v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvíře v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Faitová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:38:12Z
dc.date.available 2012-03-11T11:38:12Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18115
dc.description.abstract Se zvířaty v reklamě se setkáváme poměrně často. Častým jevem je také využití motivu zvířat v logu produktu či firmy. Zvíře, jako každý jiný symbol, v nás vyvolává určité aso-ciace. Firmy, které se rozhodly spojit svoji značku s určitým zvířetem, měly v úmyslu pro-střednictvím tohoto symbolu sdělit něco více o vlastnostech své firmy / produktu. Teoretická část této práce se soustředí na problematiku sémiotiky, symboliky a roli corpo-rate identity v celkové marketingové strategii firem. V praktické části bych ráda formou průzkumu (dotazníkové šetření) zjistila, jak jsou jednotlivá zvířata veřejností chápána, resp. jaký význam jednotlivým zvířecím symbolům lidé připisují. Ve třetí, projektové části popisuji, jak lze postupovat při výběru vhodného zvířete do loga konkrétní firmy / produk-tu. cs
dc.format 89 s. (95 217 znaků) cs
dc.format.extent 3511555 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject symbol cs
dc.subject znak cs
dc.subject zvíře cs
dc.subject logo cs
dc.subject sémiotika cs
dc.subject reklama cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject symbol en
dc.subject index en
dc.subject animal en
dc.subject logo en
dc.subject semiotics en
dc.subject advertisement en
dc.subject corporate identity en
dc.title Zvíře v reklamě cs
dc.title.alternative Animals in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Animals in advertisements do appear relatively frequently. It is also a common phenome-non to use their motives in products or companies logos. Animals as well as any other symbols are likely to provoke certain associations. The companies, which have decided to connect their brand with a particular animal, intended to deliver by means of such symbols a little bit more about the characteristics of their company/product. The theoretical part of my thesis concentrates on the issue of semiotics, symbolism and the role of a corporate identity in the global marketing strategy of companies. The practical part is concerned with a research (a questionnaire research). Its aim is to find out how the general public perceives individual animals or more precisely what significance they attri-bute to individual animal symbols. In the third project part I provide a description of how to proceed when choosing a suitable animal for a particular company/product logo. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18518
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
faitová_2011_dp.pdf 3.348Mb PDF View/Open
faitová_2011_vp.doc 116.5Kb Microsoft Word View/Open
faitová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account