Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Author: Hasíková, Dagmar
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme všichni přesyceni reklamními nabídkami, které nás obklopují. Katalogy, letáky, televizní reklama, internetová reklama? Neustálá nabídka výrobků, služeb. Reklama se na spotřebitele doslova valí ze všech stran. Je těžké a někdy únavné zorientovat se v nepřeberném množství informací. Lidé však musí být informováni o nabídkách na trhu, který by jinak nemohl fungovat. Důležité je tedy zákazní-ka zaujmout, něčím vyniknout. Direkt marketing je pro své cílené zaměření vhodným ná-strojem. Podstatou práce bude vytvořit vhodný model efektivního oslovení zákazníků for-mou direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18167
Date: 2011-04-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18522


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hasíková_2011_dp.pdf 4.184Mb PDF View/Open
hasíková_2011_vp.zip 67.83Kb Unknown View/Open
hasíková_2011_op.pdf 63.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account