Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

Show full item record

No preview available
Title: Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte
Author: Kočicová, Věra
Advisor: Pečeňová, Marcela
Abstract: Cílem bakalářské práce bylo zjistit a zanalyzovat současné aspekty týkající se vzhledu prodejny a zaměstnaneckého servisu poskytnutého zákazníkům v prodejně Bijou Brigitte s.r.o. Zlín. Za tímto účelem byla zvolena metoda Mystery Shopping, kterou lze objektivně a efektivně zjistit informace o personálu i poskytnutém servise. V teoretické části bakalářské práce jsou objasněny pojmy týkající se Mystery Shoppingu, jakými jsou fáze výzkumu, využitelnost a etika. Praktická část je zaměřena na představení firmy a dále na samotný výzkum. Ten byl proveden výzkumníky, kteří své odpovědi zapisovali do záznamových archů. Následně byla provedena analýza zjištěných údajů, které byly zpracovány do tabulek a grafů. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení na odstranění zjištěných nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18371
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 17932


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kočicová_2011_bp.pdf 1.148Mb PDF View/Open
kočicová_2011_vp.pdf 757.6Kb PDF View/Open
kočicová_2011_op.pdf 817.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account