Ambientní média v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ambientní média v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Ambientní média v marketingových komunikacích
Author: Weikertová, Tereza
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce nabízí ucelený náhled na ambientní média s cílem zvýšit úroveň po-vědomí o jejich významu i potenciálu a nabídnout jistá doporučení pro jejich realizaci. Cílem práce je pak především zhodnocení postavení ambientních médií na českém re-klamním trhu (jejich ukotvením v oblasti MK) skrze prováděný kvalitativní výzkum me-todou individuálních hloubkových rozhovorů s experty na kreativní a marketingovou ko-munikaci. Práce pátrá také po názorech a postojích zadavatelů reklamy k užití těchto netra-dičních nosičů sdělení. Součástí praktické části je v neposlední řadě klasifikace ambient-ních médií ve smyslu analýzy jednotlivých druhů ambientních médií včetně popisu vybra-ných exekucí pro demonstraci šíře možností ambientních médií z hlediska jejich formy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18693
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26037


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
weikertová_2012_bp.pdf 3.389Mb PDF View/Open
weikertová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
weikertová_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account