Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz

Show full item record

No preview available
Title: Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Author: Souček, Karel
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18840
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26096


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
souček_2012_bp.pdf 2.026Mb PDF View/Open
souček_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
souček_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account