Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Gajová, Vendula
dc.date.accessioned 2013-10-04T01:07:14Z
dc.date.available 2013-10-04T01:07:14Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18885
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. V praktické části je provedena analýza současného stavu hotelu, rozbor stávajícího marketingového mixu a nezbytné analýzy vnitřního a vnějšího okolí hotelu potřebné pro tvorbu marketingového plánu. Projektová část práce je tvořena s ohledem na dosažení marketingových cílů hotelu, jsou zde také posouzeny náklady a možná rizika spojená s uvedením marketingového plánu do praxe. cs
dc.format 101 s. (144 143 znaků) cs
dc.format.extent 2685673 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing of tourism en
dc.subject services en
dc.title Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012 cs
dc.title.alternative Marketing Plan Project of Hotel Augustinian House for the Year 2012 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Borák, Petr
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The main objective of this dissertation is to create a marketing plan project of hotel Augustinian house for the year 2012. The dissertation is divided into two parts. The theoretical part deals with the theoretical knowledge about tourism of marketing, marketing planning and marketing plan formation. The practical part consists of analysis of the hotel, the existing marketing mix and necessary internal and external environment analysis needed to create a marketing plan. The project part is formed with regard to achieve marketing objectives, there are also evaluated the costs and potential risks related with realizing of the marketing plan. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 26883
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
gajová_2012_dp.pdf 2.561Mb PDF View/Open
gajová_2012_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
gajová_2012_op.pdf 123.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account