Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák
Author: Půčková, Petra
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je zde popsána současná marketingová propa-gace sklepu. Nejdůležitější částí celé diplomové práce je projektová část, kde jsou nejdříve brány v potaz 2 možnosti realizace projektu a to možnost realizace ? tedy vytvoření a sprá-vy stránky na Facebooku externí firmou, nebo interním pracovníkem. Jsou zde vy-hodnoceny a srovnány finanční i časové plány a hlavně rizikové analýzy, následuje doporučení realizace na základě analýz a následné vyhodnocení vynaloženého úsilí prostřednictvím dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18957
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 24007


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
půčková_2012_dp.pdf 2.644Mb PDF View/Open
půčková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
půčková_2012_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account