Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů

Show full item record

No preview available
Title: Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů
Author: Součková, Jitka
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se zabývá významem emocí v marketingové komunikaci v oblasti barových služeb. Konkrétně se zaměřuje na zkoumání reklamních děl z prostředí koktejlových barů, které analyzuje zejména s ohledem na jejich emocionální působení na zákazníkovo rozhodování, nákupní jednání a spotřebitelské chování. Práce analyzuje využití reklamních apelů a také jednotlivých reklamních prvků u výběrové skupiny jednoho sta obrazově-textových propagačních materiálů. Získané poznatky následně aplikuje na projekt marketingově-komunikační strategie fiktivního koktejlového baru. Cílem práce je odkrýt potenciál emocí a zjistit, jak je možné jej úspěšně využít k propagaci v prostředí barových služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19103
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26290


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
součková_2012_dp.pdf 10.40Mb PDF View/Open
součková_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
součková_2012_op.doc 146Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account