Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Obdržálková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:27:56Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:32Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1925
dc.description.abstract Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na základě výsledků navrhnout firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb, spokojenost zákazníka, CRM, marketingový výzkum. Praktická část vychází ze získaných poznatků z oblasti dotazníkového výzkumu zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na jejich základě navrhnutého projektu ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. Mnou navrhovaná doporučení jsou zavedení marketingu, zlepšení komunikace se zákazníky, segmentace zákazníků, implementace systému CRM, zavedení zelené linky, zákaznického časopisu a vylepšení webových stránek Z STUDIA. cs
dc.format 86 s., 14 s. příloh cs
dc.format.extent 599500 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject služby cs
dc.subject CRM cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionary en
dc.subject services en
dc.subject CRM en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of increase Z STUDIO's customers'satisfaction en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikuláštík, Milan
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyse satisfaction of Z STUDIO's customers and on the base of outcomes propose project to increase customers'satisfaction. The theoretical part explains conceptions of marketing services, customer's satosfaction, CRM, marketing research. The practical part comes out from finding of questionary research of Z STUDIO's customers and suggested project for increase Z STUDIO's customers' satisfaction. Proposed ways by me are marketing implementation, improvement of communication with customers, customer segmentation, CRM implementation, green extension implementation, customer journal and improving Z STUDIO's web sites. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3703
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
obdržálková_2006_dp.pdfBlocked 585.4Kb PDF View/Open
obdržálková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
obdržálková_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account