Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam

Show full item record

No preview available
Title: Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam
Author: Trang, Thi My Hanh
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekono-mice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. Firma H&M, Hennes & Mauritz AB byla velmi úspěšná v Evropě a USA se svojí globální expanzivní strategií zahrnující tradiční obchody a online sho-py po celém světě. Cílem této práce je navrhnout novou tržní expanzivní strategii a marketingovou strategii pro firmu H&M pro vstup na vietnamský internetový trh prostřednictví analýzy vietnamského trhu a provedením průzkumu tržního chování vietnamských zákazníků směrem k on-line obchodům a značce H&M a hodnocením efektivnosti provozu on-line obchodu pro firmu H&M ve Vietnamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19286
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 24474


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trang_2012_dp.pdf 1.546Mb PDF View/Open
trang_2012_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
trang_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account