Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích
Author: Koupil, Karel
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Předmětem bakalářské práce s názvem ?Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích? je využití této technologie v marketingových komunikacích a seznámení s principy na kterých funguje. Důležitou částí této práce je vysvětlení principu fungování a zařazení v rámci marketingové komunikace značky. Cílem této práce je analyzovat možnosti využití rozšířené reality ve vybraných zařízeních, vypracovat přehled zajímavých a úspěšných aplikací s rozšířenou realitou a vyhodnotit na základě přehledu nalezených realizovaných kampaní, jaké má augmentová realita výhody pro potencionální zadavatele reklamy. Úvodní teoretická část se zabývá výkladem pojmu Augmentová realita, seznámení s historií a v neposlední řadě využití a zařazení do marketingových komunikací. Druhá ? praktická část se zabývá využitím rozšířené reality ve stolních a mobilních zařízeních, vývojem a podporou hardwarových prostředků potřebných k fungování rozšířené reality. Uvedu úspěšné ukázky webových i mobilních aplikací. Dále se budu zabývat augmentovou realitou v ČR z pohledu marketingových komunikací a v neposlední řadě doporučím vhodné zařazení augmentové reality v rámci komunikační kampaně značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19345
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26061


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koupil_2012_bp.pdf 3.348Mb PDF View/Open
koupil_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
koupil_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account