Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Koupil, Karel
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:42:49Z
dc.date.available 2013-10-04T07:42:49Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19345
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce s názvem ?Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích? je využití této technologie v marketingových komunikacích a seznámení s principy na kterých funguje. Důležitou částí této práce je vysvětlení principu fungování a zařazení v rámci marketingové komunikace značky. Cílem této práce je analyzovat možnosti využití rozšířené reality ve vybraných zařízeních, vypracovat přehled zajímavých a úspěšných aplikací s rozšířenou realitou a vyhodnotit na základě přehledu nalezených realizovaných kampaní, jaké má augmentová realita výhody pro potencionální zadavatele reklamy. Úvodní teoretická část se zabývá výkladem pojmu Augmentová realita, seznámení s historií a v neposlední řadě využití a zařazení do marketingových komunikací. Druhá ? praktická část se zabývá využitím rozšířené reality ve stolních a mobilních zařízeních, vývojem a podporou hardwarových prostředků potřebných k fungování rozšířené reality. Uvedu úspěšné ukázky webových i mobilních aplikací. Dále se budu zabývat augmentovou realitou v ČR z pohledu marketingových komunikací a v neposlední řadě doporučím vhodné zařazení augmentové reality v rámci komunikační kampaně značky. cs
dc.format 96 cs
dc.format.extent 3511630 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Augmentová realita cs
dc.subject rozšířená realita cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject Layar cs
dc.subject Wikitude cs
dc.subject Augmented reality en
dc.subject enhanced reality en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject mobile application en
dc.subject Layar en
dc.subject Wikitude en
dc.title Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Augmented Reality - Application in Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this paper called ?Augmented reality ? application in marketing communication? is introduction of principles of the technology and its application in marketing communication. The important part of the paper is explanation of principles on which the technology stands and its classification in the bounds of marketing brand communication. The aim of this paper is to analyze possibilities of use of augmented reality in chosen devices, to draw an overview of interesting and successful applications using augmented reality, and to assess, based on a summary of realized campaigns, advantages of augmented reality for potential advertisers. The introductory part tries to define the term ?augmented reality,? describes history of the technology and last but not least deals with application and marketing communication classification. The second, practical part deals with application of augmented reality in desktop and mobile devices, development and support of hardware needed for augmented reality to be feasible. Also shows successful examples of web and mobile based applications and further development of augmented reality in the Czech Republic from the point of view of marketing communication, and last but not least recommends suitable classification of augmented reality in term of brand communication campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26061
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
koupil_2012_bp.pdf 3.348Mb PDF View/Open
koupil_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
koupil_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account