Úloha geocachingu v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha geocachingu v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Chovancová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:23:14Z
dc.date.available 2013-10-04T08:23:14Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19397
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretické části podává poměrně ucelený pohled na problematiku geo-cachingu, jeho základní pravidla a principy, včetně zmínky o historii a současném užití této aktivity. Diskuze s vybranými renomovanými autory z oblasti marketingu zařazuje geoca-ching do spektra marketingových komunikací. Celý soubor vytváří teoretické východisko pro analytickou část práce, která se věnuje zmapování konkurenčních přístupů k využití geocachingu v marketingové praxi v zahraničí i v českých podmínkách. Nechybí ani analý-za komunikačního mixu společnosti GOLDEN APPLE CINEMA, a.s., ke které se celá práce váže, stejně jako výzkum povědomí veřejnosti o využití geocachingu. Projektová část práce aplikuje poznatky zjištěné v teoretické části doplněné o výsledky provedených analýz a navrhuje projekt v podobě soutěže založené na principu geocachingu. cs
dc.format 112 cs
dc.format.extent 2536208 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject geocaching cs
dc.subject keš cs
dc.subject geocacher cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject soutěž cs
dc.subject geocaching en
dc.subject cache en
dc.subject geocacher en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject analysis en
dc.subject competition en
dc.title Úloha geocachingu v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative The Role of Geocaching in Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis sets relatively complex view of the theme geocaching, its basic rules and principles including historical aspects and contemporary use of this activity. By means of discussion with prestigious authors from the sphere of marketing, geocaching is classed into marketing communications spectrum. The whole set then creates theoretical starting point for the analytical part of this thesis, which deals with competitive approaches to the use of geocaching in marketing practice in the Czech republic and abroad. This part is completed with the analysis of communication mix of GOLDEN APPLE CINEMA, a.s. company, to which the whole thesis tends to, as well as with the research of the public awareness of the use of geocaching. Project part of the thesis applies ascertained findings from both, theoretical and analytical part, and drafts a plan of a project aimed at creation of a competition based on principles of geocaching. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26395
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
chovancová_2012_dp.pdf 2.418Mb PDF View/Open
chovancová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
chovancová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account