Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Dvořák, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:48:33Z
dc.date.available 2013-10-04T09:48:33Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19493
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii jako jednou z méně tradičních forem reklamy, která se vyvíjí společně s tím, jak se vyvíjí svět kolem nás. Cílem práce je najít a popsat souvislost mezi ambientními médii a kreativitou a zjistit, jestli kreativita působí rozdílně u tradičních médií a ambientních médií. Na konkrétních příkladech pak tato práce potvrdí či vyvrátí, jak kreativita a dobrý nápad dokáže ovlivnit vyznění, potažmo úspěšnost celé reklamní kampaně. cs
dc.format 62 s. (72 132 znaků) cs
dc.format.extent 3338914 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ambientní média cs
dc.subject ambient cs
dc.subject nová média cs
dc.subject guerilla cs
dc.subject kreativní festivaly cs
dc.subject kreativní kampaně cs
dc.subject úspěch netradičních forem reklamy cs
dc.subject Ambient media en
dc.subject ambient advertising en
dc.subject guerrilla en
dc.subject new media en
dc.subject creativity en
dc.subject creative festivals en
dc.subject creative campaigns en
dc.title Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou cs
dc.title.alternative Use of Ambient Media in Marketing Communications and Their Relation to Creativity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with ambient media as one of the less traditional forms of advertising that develops along with how the world around us develops too. The aim of this thesis is to find and describe the relationship between ambient media and creativity and see if creativity works differently with traditional and ambient media. On specific examples this thesis will show how creativity and great idea can influence the tone and the overall success of adver-tising campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26052
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
dvořák_2012_bp.pdf 3.184Mb PDF View/Open
dvořák_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
dvořák_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account