Marketingová strategie kurýrní služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie kurýrní služby

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie kurýrní služby
Author: Ovesná, Kateřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie kurýrní služby? má za cíl analyzovat současné postavení společnosti MESSENGER a.s. na trhu městských kurýrních služeb pomocí SWOT analýzy. Důvodem výběru tohoto tématu je současná situace na trhu kurýr-ních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména ekonomickou krizi a konku-renci. Práce je v teoretické části zaměřená na strategické plánování podniku a jeho základní prv-ky. Vychází z dostupné odborné literatury s ohledem na pojetí dané problematiky jednotli-vými autory. Praktická část je primárně zaměřená na kurýrní službu MESSENGER a.s., její vize, mise, cíle, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Výstupem je SWOT analýza společnosti MESSENGER a.s. a z ní plynoucí základní doporučení pro plánování marke-tingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19532
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26086


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ovesná_2012_bp.pdf 3.051Mb PDF View/Open
ovesná_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
ovesná_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account