Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product

Show full item record

No preview available
Title: Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product
Author: Mićić, Tanja
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Kulturní cestovní ruch je odvětvím cestovního ruchu, které je jedním z nástrojů pro ekonomický růst a prochází velkým rozvojem. Bosna a Hercegovina je země, která má dobrou geografickou polohu a bohatou historii a má v podstatě potenciál pro udržitelný celkový růst. Bosenská Královská Stezka je projekt realizovaný společností NNO Mozaik a je to první projekt na téma kulturního dědictví cestovního ruchu. Cílem této práce je provést příslušné výzkumy na téma kulturní turistiky v Bosně a Hercegovině a v Evropě a nabídnout vylepšenou verzi projektu bosenské Královské stezky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19549
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mićić_2012_dp.pdf 1.662Mb PDF View/Open
mićić_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
mićić_2012_op.zip 18.84Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account