Komunikační strategie postprodukčního studia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie postprodukčního studia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Bajgarová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:45:46Z
dc.date.available 2013-08-11T23:00:18Z
dc.date.issued 2006-08-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1992
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu interkulturního marketingu pro mezipodnikovou komunikaci. Praktická část je věnována analýzám současné marketingové komunikace studia na českých i zahraničních trzích. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu nové komunikační strategie, která osloví zákazníky postprodukcniho studia na německém trhu. cs
dc.format 97 cs
dc.format.extent 1054703 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.08.2013
dc.subject Komunikace B2B cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject strategie vstupu malé české firmy na evropské trhy cs
dc.subject interkulturní marketing a komunikace cs
dc.subject filmová postprodukce cs
dc.subject reklamní a filmový trh cs
dc.subject Německo cs
dc.subject Evropská Unie cs
dc.subject B2B communication en
dc.subject service marketing en
dc.subject Czech postproduction studio en
dc.subject launch strategy to the European markets en
dc.subject cross-culture communication en
dc.subject postproduction en
dc.subject film and advertising market en
dc.subject Germany en
dc.subject The European Union en
dc.title Komunikační strategie postprodukčního studia cs
dc.title.alternative The communication strategy of postproduction house en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-08-28
dc.description.abstract-translated The marketing communication of the Czech post-production studio, it is the main theme of my diploma thesis. Studio is ranked among the leading Czech companies in the field of film effects production. The Czech advertising and film market is delimited by its size and the number of consumers. Therefore, the management of the Mirage studio decided to expand at the EU countries' markets. The theoretical part describes marketing communication of B2B services and the importance of the cross culture marketing for the business communication. The practical part describes analysis of current Mirage's marketing communication defined for the Czech and for the foreign markets. Aim of the diploma thesis is to create project of the new communication strategy. The new strategy has to address the German clients of this studio and intensify knowledge of the Mirage services at the German market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2699
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bajgarová_2006_dp.pdfBlocked 1.005Mb PDF View/Open
bajgarová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
bajgarová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account