Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice
Author: Kurfürstová, Táňa
Advisor: Dohnalová, Zuzana
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu. Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce řeší analýzu současného stavu a popis pro-blémových oblastí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2129
Date: 2006-05-19
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kurfürstová_2006_bp.pdfBlocked 493.1Kb PDF
kurfürstová_2006_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kurfürstová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account