Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Kurfürstová, Táňa
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:44:06Z
dc.date.available 2010-07-14T01:44:06Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2129
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu. Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce řeší analýzu současného stavu a popis pro-blémových oblastí. cs
dc.format 57 s.,2 s.příloh cs
dc.format.extent 505030 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject maloobchod cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject prodejna cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject graf cs
dc.subject analýza cs
dc.subject retail trade en
dc.subject marketing research en
dc.subject customer en
dc.subject shop en
dc.subject competition en
dc.subject graph en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice cs
dc.title.alternative The analysis of competitive position of little firm "Ludmila Kurfurstova General merchandise" in retail market in Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2006-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is an analysis of competitive position of little firm in retail market in Czech Republic. The thesis consists of two main parts. The first part focuses on defined conception of the retail trade. Next step of the theoretical part is to analyse theoretical sources about marketing research. The second part includes the marketing research in the shop among the customers and it brings some interesting findings. This work analyses the present situation and describes problematical area. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3833
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kurfürstová_2006_bp.pdfBlocked 493.1Kb PDF View/Open
kurfürstová_2006_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kurfürstová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account