Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze
Author: Blažková, Pavlína
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2138
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2700


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blažková_2006_dp.pdfBlocked 903.2Kb PDF
blažková_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
blažková_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account