Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Jaklová, Jitka
dc.date.accessioned 2013-10-07T01:12:18Z
dc.date.available 2013-10-07T01:12:18Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21559
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému v prostředí 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje vznik a vývoj pedagogiky Montessori, hlavní principy a myšlenky, dále teoretická část specifikuje tradiční vzdělávaní systém, metody a cíle. Praktická část se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému z pohledu pedagoga. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 1640156 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject základní škola cs
dc.subject tradiční škola cs
dc.subject alternativní škola cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject vyučovací metody cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject primary school en
dc.subject classic school en
dc.subject alternative school en
dc.subject Montessori pedagogy en
dc.subject teaching methods en
dc.subject teacher en
dc.subject pupil en
dc.subject environment en
dc.title Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ cs
dc.title.alternative Comparison of Montessori Pedagogy and Classical Teaching in First School Environment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the comparison of the Montessori pedagogy and the classical teaching in the primary school environment. The thesis are divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes genesis and progress of the Montessori pedagogy, main principles and ideas and also specifies the classical teaching, methods and targets. The practical part deals with the comparison of the Montessori pedagogy and the classical teaching in the primary school from the point of view of pedagogue. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28653
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19
local.subject montessoriovská pedagogika cs
local.subject Montessori method of education en


Files in this item

Files Size Format View
jaklová_2013_bp.pdf 1.564Mb PDF View/Open
jaklová_2013_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open
jaklová_2013_op.zip 14.12Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account