Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o.
Author: Machanová, Romana
Advisor: Vaňková, Lenka
Abstract: Bakalářská práce bude zpracována na téma Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o. Konkrétně se bude jednat o novou řadu doplňků stravy na přírodní bázi. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z části teoretické, která bude vysvětlovat marketingové pojmy týkající se výrobku, jeho vývoje a procesu uvedení na trh, marketingové analýzy a výzkumu, a z části praktické, kde budou tyto poznatky aplikovány na konkrétní produktovou řadu. V této části bude charakterizována nová produktová řada, její vznik a vývoj a bude provedena analýza SWOT. Bude sestaven dotazník a jeho pomocí následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové produkty. Na základě provedené analýzy budou firmě navržena doporučení k vylepšení řady či rozšíření řady o další produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22023
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
machanová_2012_bp.pdf 10.80Mb PDF View/Open
machanová_2012_vp.pdf 656.6Kb PDF View/Open
machanová_2012_op.pdf 388.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account