Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o.
Autor: Machanová, Romana
Vedoucí: Vaňková, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce bude zpracována na téma Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o. Konkrétně se bude jednat o novou řadu doplňků stravy na přírodní bázi. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z části teoretické, která bude vysvětlovat marketingové pojmy týkající se výrobku, jeho vývoje a procesu uvedení na trh, marketingové analýzy a výzkumu, a z části praktické, kde budou tyto poznatky aplikovány na konkrétní produktovou řadu. V této části bude charakterizována nová produktová řada, její vznik a vývoj a bude provedena analýza SWOT. Bude sestaven dotazník a jeho pomocí následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové produkty. Na základě provedené analýzy budou firmě navržena doporučení k vylepšení řady či rozšíření řady o další produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22023
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
machanová_2012_bp.pdf 10.80Mb PDF Zobrazit/otevřít
machanová_2012_vp.pdf 656.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
machanová_2012_op.pdf 388.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet