Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE |
Author: |
Lefíková, Adriana
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Při zjišťování spokojenosti bylo použito dotazníkové šetření. Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsem získala z odborných knih a literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a mar-ketingový výzkum. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny údaje z dotazníkové-ho šetření. Závěr obsahuje doporučení na zlepšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22081
|
Date:
|
2012-04-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
22540
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account