1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film

Show full item record

No preview available
Title: 1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film
Author: Holub, Matej
Advisor: Zeman, Michal
Abstract: Práca sa zameriava na popis počítačových hier a používanie animovaného remesla v nich. Práca je rozdelená do niekoľkých častí. Popisujú vývoj, žánrové zaradenie a samotný proces výroby počítačových hier a animácie v nich
URI: http://hdl.handle.net/10563/22238
Date: 2012-03-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav animace a audiovize
Discipline: Animovaná tvorba


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holub_2012_dp.pdf 5.521Mb PDF View/Open
holub_2012_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
holub_2012_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account