Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Vincencová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T16:42:26Z
dc.date.available 2013-10-08T16:42:26Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22543
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o marketingu Mezinárodního oddělení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje teoretická východiska zejména z oblastí marketingu školy a marketingu služeb. V praktické části je provedena Porterova analýza konkurenčního prostředí a výzkum na téma povědomí studentů o výjezdech do zahraničí. V projektové části práce je navržena informační brožura pro studenty vyjíždějící do zahraničí a navrženo vytvoření skupiny na facebooku. cs
dc.format 87s. cs
dc.format.extent 2222376 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing školy cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject Erasmus cs
dc.subject výjezdy do zahraničí cs
dc.subject School marketing en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject Erasmus en
dc.subject studying abroad en
dc.title Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB cs
dc.title.alternative Posibilities of Marketing Communication in Promoting Student Mobility at TBU en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated The following master thesis is focused on International department of Tomas Baťa University in Zlín. Theoretical part contains chapters from school marketing and marketing of services. Thereis Porter competitionanalysis and the surfy of awareness about possibilities to study abroad at TBU in practical part. Thefinal part includesthe draft of possible information brochure for students going abroad. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26478
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
vincencová_2012_dp.pdf 2.119Mb PDF View/Open
vincencová_2012_vp.pdf 207.2Kb PDF View/Open
vincencová_2012_op.zip 122.9Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account