Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků
Author: Čamajová, Júlia
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Bakalárska práca sa zameriava na spracovanie spokojnosti zákazníkov firmy Gazdík s poskytovanými službami. Štruktúra práce je rozdelená na dve časti, na teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú spracované poznatky o marketingu, marketingovom mixe a postupoch ako uspokojiť zákazníka. V druhej, praktickej časti sú uvedené základne informácie o firme, spracovaný marketingový mix daného podniku a popísaný prieskum spokojnosti zákazníkov. V závere práce sú uvedené moje odporúčania, ktoré by mohli zefektívniť služby firmy Gazdík.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22713
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 24588


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čamajová_2012_bp.pdf 7.048Mb PDF View/Open
čamajová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
čamajová_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account