Měření spokojenosti zákazníků firmy IMECON, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy IMECON, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošková, Iveta
dc.contributor.author Polomíková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-09T02:08:29Z
dc.date.available 2013-10-09T02:08:29Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22819
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Imecon, s.r.o. prostřednictvím dotazníkem šetření. V této firmě jsou vyráběny obytné, sanitární a technické kontejnery. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a sice část teoretickou a část analytickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z dostupných zdrojů se zamřením na marketingový výzkum a business-to-business marketing. V části praktické je charakterizována firma Imecon. Informace získané z dotazníků jsou vypracovány jako hlavní téma. Z těchto informací poté budou navrhnuty doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 94 s. (105 000 zanků) cs
dc.format.extent 2202448 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject business-to-business marketing cs
dc.subject metody výzkumu trhu cs
dc.subject škály cs
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject business-to-business marketing en
dc.subject methods of marketing research en
dc.subject scales en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků firmy IMECON, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Measuring of Customer Satisfaction in IMECON Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on measuring of customer satisfaction in IMECON Ltd. through the questionnaire survey. There are made habitable, sanitary and technical containers, here. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and the analytical. The informations about marketing research and business-to-business marketing are working out in the theoretical part. The IMECON is characterized in the analytical part. The main topic is to analyse the informations obtained from questionnaires. Then will be propose some recommendations for improving customer satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27973
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
polomíková_2012_bp.pdf 2.100Mb PDF View/Open
polomíková_2012_vp.pdf 577.4Kb PDF View/Open
polomíková_2012_op.pdf 413.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account