Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr
Author: Bohuš, Petr
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce je věnována marketingovým komunikacím nového interne-tového časopisu Solokapr, který vznikl v roce 2004. Jeho obsahovým zamě-řením je občanská žurnalistika jako alternativa vůči současné stereotypní mediální produkci v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je navrhnout marketingové komunikace, které by mohly pomoci ke vzniku profesionální redakce v regionu. V kontextu stávajícího mediálního prostředí je nutná i ideová specifikace obsahu a podoby internetových stránek, které potenciální úspěch marketingových komunikací výrazně ovlivňují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2288
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bohuš_2006_dp.pdf 1.196Mb PDF View/Open
bohuš_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
bohuš_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account