Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Author: Takáč, Petr
Advisor: Gaja, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními systémy a péčí o zákazníky společnosti Golden Apple Cinema, a.s. V teoretické části je charakterizováno řízení vztahů se zákazníky, budování hodnotných vztahů se zákazníky a procesy CRM. Dále jsou v této části obecně popsány věrnostní systémy pro udržení a získávání zákazníků a jejich loajalitu. V praktické části je představena společnost Golden Apple Cinema a.s. Je proveden popis věrnostního programu dvou konkurenčních společností a pomocí SWOT analýzy popsána také vlastní věrnostní karta. Dále je sestaven pomocí cenové analýzy návrh na model věrnostního programu pro nové období, stanoven jeho rozpočet a propagace. Závěrem práce, na základě provedených rešerší, výzkumných sond a analýz, jsou navrženy prognózy věrnostního systému společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23280
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
takáč_2012_bp.pdf 1.542Mb PDF View/Open
takáč_2012_vp.pdf 327.7Kb PDF View/Open
takáč_2012_op.pdf 409.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account