Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.
Author: Tomečková, Jana
Advisor: Plšek, Roman
Abstract: Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s.r.o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2336
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 2493


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2006_bp.pdfBlocked 647.9Kb PDF View/Open
tomečková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
tomečková_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account