Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšek, Roman
dc.contributor.author Tomečková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:03:55Z
dc.date.available 2010-07-14T06:03:55Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2336
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s.r.o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy. cs
dc.format 74 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 663467 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject přímí konkurenti cs
dc.subject The communication mix of services en
dc.subject marketing activities en
dc.subject direct competitors en
dc.title Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of communication mix of services in the company GEOSTAV s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-06-02
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I deal with "communication mix of services'q in the company GEOSTAV, Ltd. The purpose was the evaluation of the current status of marketing activities, the results of this analysis use as a resource in relation study of choice advertising media of three direct competitors in the sphere of merging building and to compare them with marketing creativity in the company GEOSTAV, Ltd. Accordingly there were defined particular steps, which can improve efficiency and optimize marketing functions within the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2493
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2006_bp.pdfBlocked 647.9Kb PDF View/Open
tomečková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
tomečková_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account