Marketingové komunikace Quasars Ensemble

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Quasars Ensemble

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vinklárková, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-09T19:50:51Z
dc.date.available 2013-10-09T19:50:51Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23446
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretické části shrnuje poznatky z oblasti art marketingu a marketin-gových komunikací neziskových organizací pohybujících se na hudebním trhu. V praktické části se podrobně věnuje marketingovým komunikacím občanského sdružení QUASARS v souvislosti s vedením Quasars Ensemble a jeho pozicí na slovenském a evropském trhu. Marketingový výzkum je postaven také na hloubkových dotaznících s organizátory mezinárodních festivalů a zástupci dvou úspěšných evropských ansámblů. Závěrečná projektová část s konkrétními návrhy k inovacím marketingového a marketingově komunikačního mixu vychází z poznatků předchozího výzkumu a řešení, která předkládá, zpracovává s ohledem na možnosti zajištění personálního a finančního zabezpečení managementu Quasars Ensemble. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 3731368 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject art marketing cs
dc.subject marketing hudby cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject občanské sdružení cs
dc.subject hudební trh cs
dc.subject vážná hudba cs
dc.subject Quasars Ensemble cs
dc.subject art marketing en
dc.subject music marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject non-governmental organizations en
dc.subject music business en
dc.subject classical music en
dc.subject Quasars Ensemble en
dc.title Marketingové komunikace Quasars Ensemble cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Quasars Ensemble en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated In its theoretical part, this thesis summarizes knowledge from art marketing and marketing communications of non-governmental organizations being active on music market. Practical part deals in detail with marketing communications of non-profit organization QUASARS in connection with Quasars Ensemble management and its position on Slovak and European markets. Marketing research is also based on in-depth questionnaires with organizers of international festivals and representatives of two successful European en-sembles. The final project part of the thesis describes concrete proposals for marketing and marketing communication mix innovations and it is based on previous research findings. Presented solutions are processed with regard to possibility of HR and financial security options of Quasars Ensemble management. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26479
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
vinklárková_2012_dp.pdf 3.558Mb PDF View/Open
vinklárková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
vinklárková_2012_op.zip 122.9Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account