Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.
Author: Maršálková, Věra
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce. Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství. Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2346
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
maršálková_2006_dp.pdfBlocked 1.548Mb PDF
maršálková_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
maršálková_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account