Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty
Author: Hrubá, Zuzana
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Diplomová práce zpracovává analýzu marketingové komunikace podnikové prodejny ZV Plasty, prodejce syntetických usní a plastikářských produktů. Na základě analýzy je vytvořen projekt plánu marketingového komunikačního mixu. Práce je rozdělena na prak-tickou a teoretickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, marketingovým a komu-nikačním mixem, marketingovým strategickým plánováním. V závěru teoretické části je přiblížen marketingový výzkum a specifika organizací působících na trzích B2B. Praktická část obsahuje popis podnikové prodejny ZV Plasty a jednotlivé marketingové analýzy. V projektové části je navržen plán marketingového komunikačního mixu pro podnikovou prodejnu ZV Plasty, který vychází z výsledků analýz. Plán marketingového komunikačního mixu je v závěru práce podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23542
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2013_dp.pdf 3.532Mb PDF View/Open
hrubá_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
hrubá_2013_op.pdf 561.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account