The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Dudková, Irena
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:12:48Z
dc.date.available 2013-10-10T17:12:48Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23564
dc.description.abstract Téma diplomové práce je: Zvýšení návštěvnosti v Sn?sa Hotell. Tento hotel se nachází ve střední části Norska. Cílem práce je zvýšení návštěvnosti hotelu, zejména ze strany korporátní klientely. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Obsahem teoretické části jsou teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a hotelnictví. Je zde popsána problematika marketingu ve službách a jeho specifika v oblasti hotelových služeb. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Obsahem analytické části je popis a analýza současného stavu hotelu. Náplní projektové části je vytvoření marketingového plánu pro období léto-zima 2013 a celý rok 2014, s cílem zvýšit návštěvnost hotelu. cs
dc.format 98 p. cs
dc.format.extent 2458858 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject marketing hotelových služeb cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject korporátní klientela cs
dc.subject hotel industry en
dc.subject hotel services marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject corporate clientele en
dc.title The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell cs
dc.title.alternative The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Popesko, Boris
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is: The project of attendance increases in Sn?sa Hotell. This hotel is located in the central part of Norway. The aim of the thesis is to increase the visitor turnout of Sn?sa Hotell, especially the participation of corporate clients. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is knowledge of the tourism and hotel industry. This part also deals with issues of marketing services and its specifics in hotel services. The practical part is divided into analytical part and project. The analytical part includes description and analysis of the current situation of the hotel. The aim of the project is to create a marketing plan for summer-winter 2013 and the whole year 2014 in order to increase visitor turnout to the hotel. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29912
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
dudková_2013_dp.pdf 2.344Mb PDF View/Open
dudková_2013_vp.doc 133Kb Microsoft Word View/Open
dudková_2013_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account