Výzkum vlivu rebrandingu a nové reklamní kampaně na cílovou skupinu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum vlivu rebrandingu a nové reklamní kampaně na cílovou skupinu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tichá, Jana
dc.contributor.author Pecinová, Kristýna
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:00:06Z
dc.date.available 2013-10-10T21:00:06Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23731
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem cílové skupiny zákazníků a skládá se ze tří základních částí. V teoretické části bakalářské práce budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingového výzkumu a detailně popsány metody, které budou při výzkumu v praxi použity. V praktické části se bude bakalářská práce zabývat novou vycházející reklamní kampaní a novým designem výrobku společnosti Mlékárna Hlinsko, a.s., konkrétně jde o dětské ochucené mléko Kravík. Tato práce bude pomocí několika metod marketingových výzkumů zkoumat názory na rebranding u cílové skupiny, kterou jsou matky a otcové 25+ a jejich děti. První výzkum bude zrealizován ještě před uvedením nového designu na trh, druhý výzkum bude probíhat poté, co se nový design a reklamní kampaň dostanou do povědomí zákazníků. V závěru se bude vyhodnocovat, zda měla reklamní kampaň a celkový rebranding očekávaný vliv na cílovou skupinu, což bude zásadní pro marketingové oddělení Mlékárny Hlinsko, a.s. cs
dc.format 112 s. (138 387 znaků) cs
dc.format.extent 3276581 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětské ochucené mléko cs
dc.subject Kravík cs
dc.subject Tatra cs
dc.subject Mlékárna Hlinsko cs
dc.subject zdravý vývoj dětí cs
dc.subject children flavored milk en
dc.subject Kravík en
dc.subject Tatra en
dc.subject Dairy Hlinsko en
dc.subject healthy development of children en
dc.title Výzkum vlivu rebrandingu a nové reklamní kampaně na cílovou skupinu cs
dc.title.alternative The Research on the Impact of Rebranding and a New Advertising Campaign on a Target Group en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing research of target customer group and consists of 3 main parts. Theoretical part of this thesis includes explanation of the basic terms from the area of marketing research and it further involves detail description of the methods that will be used during the practical research. Practical part of this thesis will deal with a recently revealed advertising campaign and a new design of Mlékárna Hlinsko, a.s. focused on the children's flavoured milk Kravík. Through several methods of marketing research the thesis will examine the opinions of the rebranding process at the target group that comprises of mother and fathers older than 25 years and their children. The first research will be realized even before the presentation of the new design on the market, the second research will take place after that the new design and advertising awareness campaign to get customers. At the end of the thesis we will evaluate if the advertising campaign and the complete rebranding affects the target group which will be crucial result for marketing department of Mlékárny Hlinsko, a.s. company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32654
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
pecinová_2013_bp.pdf 3.124Mb PDF View/Open
pecinová_2013_vp.pdf 559.3Kb PDF View/Open
pecinová_2013_op.pdf 521.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account