Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů

Show full item record

No preview available
Title: Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů
Author: Turečková, Iveta
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této diplomové práce je doporučení pro nositele privátních značek na trhu potravin v České republice. Teoretická část se zabývá obecnými poznatky z oblasti trhu a nabíze-nými značkami. V praktické části jsou analyzované jednotlivé obchodní řetězce a značky, které nabízí spotřebitelům a jejich postoje k privátním značkám. Výsledky byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a vyneseny do grafů. Bylo vypracováno doporučení pro vý-robce privátních značek. Klíčová slova: privátní značky, obchodní řetězce, spotřebitel
URI: http://hdl.handle.net/10563/23750
Date: 2013-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav analýzy a chemie potravin
Discipline: Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
turečková_2013_dp.pdf 6.451Mb PDF View/Open
turečková_2013_vp.doc 97Kb Microsoft Word View/Open
turečková_2013_op.doc 94Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account