Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice
Author: Spisarová, Jolana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro Střední školu oděvní a služeb Vizovice v návaznosti na realizovaný průzkum zájmu mezi profesionálními kadeřnicemi a kosmetičkami Zlínského kraje a žáky školy posledních ročníků obou oborů. V teoretické části se zabývám problematikou sektoru služeb, do kterého patří i školství, vztahem služeb a marketingu a podstatou marketingu. Následuje vysvětlení významu marketingu ve školství a pojmů marketingový výzkum a marketingový plán. V praktické části seznamuji se Střední školou oděvní a služeb Vizovice, popisuji její historii i současnost a analyzuji ekonomickou situaci školy se zaměřením na doplňkovou činnost. Poté realizuji primární výzkum zájmu o doplňkové vzdělávací programy, provádím jeho vyhodnocení a zjištěných výsledků využívám k sestavení marketingového plánu. V poslední části je projekt marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro oba uvedené obory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23774
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Řízení netržních a sociálních služeb
Grade for thesis and defense: A 32420


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
spisarová_2013_dp.pdf 7.334Mb PDF View/Open
spisarová_2013_vp.pdf 237.9Kb PDF View/Open
spisarová_2013_op.pdf 54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account