Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Sedláčková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:48:07Z
dc.date.available 2013-10-10T21:48:07Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23784
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje vlivu televizní reklamy na děti mladšího školního věku v českém prostředí a kontextu dnešní společnosti, která je považována za konzumní. Vliv televizní reklamy souvisí především s nadměrným sledováním televize, které je mnohdy ukazatelem pasivního životního stylu. To, aby děti svůj čas trávily aktivně, a kriticky uvažovaly o svých skutečných potřebách, mohou ovlivnit především rodiče, ale také pedagogové svým působením na děti prostřednictvím mediální výchovy. Cílem práce je především ukázat, jak vnímají a přijímají televizní reklamu děti mladšího školního věku, čím je dokáže zaujmout a nakolik podléhají reklamním televizním sdělením. cs
dc.format 54 s. (79 468 znaků) cs
dc.format.extent 12166383 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televize cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject děti mladšího školního věku cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject television en
dc.subject TV advertising en
dc.subject regulation of advertising en
dc.subject younger schoolage children en
dc.subject media education en
dc.title Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku cs
dc.title.alternative Influence of TV Advertising on Primary School Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals with the television commercial influence on children in the middle childhood in the Czech environment and with the context of the contemporary society, which is considered consumer. Television commercial influence is mainly related to an excessive TV watching, which is frequently passive lifestyle indicator. Parents can mostly make children spend their spare time actively and make them seriously consider their real needs, but also teachers can in-fluence children of the middle childhood through the media education. The aim of the work is to demonstrate how children in the middle childhood perceive and accept television commercials, what television commercials tricks engage children's atten-tion, and to what extent children are influenced by television commercials information. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32390
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-23


Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2013_bp.pdf 11.60Mb PDF View/Open
sedláčková_2013_vp.pdf 212.9Kb PDF View/Open
sedláčková_2013_op.pdf 52.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account