Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Winklerová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:39:07Z
dc.date.available 2013-10-10T22:39:07Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23837
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikační strategie internetového obchodu Ciga-rette.cz. Jejím cílem je navrhnout na základě kvalitně provedených marketingových analýz funkční a cenově přijatelnou komunikační strategii. Teoretická část se věnuje získání poznatků z oblasti e-commerce, internetového marketingu, marketingových analýz a platné legislativy. Praktická část analyzuje konkurenční prostředí v oblasti podnikání s elektronickými cigaretami a hlavní konkurenty obchodu Cigarette.cz. Součástí je situační analýza, obsahová analýza a mystery shopping. Z výsledků jednotlivých analýz vychází projektová část, jež je tvořena dvěma částmi ? návrhem změn v obchodu Cigarette.cz a návrhem proveditelné komunikační strategie doplněné o rozpočet a časový harmonogram. cs
dc.format 106 cs
dc.format.extent 3908828 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-commerce cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject komunikační stra-tegie cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject elektronické cigarety cs
dc.subject e-commerce en
dc.subject internet marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject e-shop en
dc.subject electronic cigarettes en
dc.title Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz cs
dc.title.alternative Communication Strategy of the Cigarette.cz Online Shop en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on communication strategies of online shop Cigarette.cz. The goal of the thesis is to design efficient and affordable communication strategy based on the deep-dive marketing analysis. The theoretical part summarizes the learning about e-commerce, Internet marketing, marketing analysis and relevant legislation. The practical part analyzes the competitive environment in the segment of electronic cigarettes and the main competitors of Cigarette.cz. It also includes situational analysis, content analysis and mystery shopping. Based on the individual analysis was created the project, which consists of two parts - the proposal of changes to the Cigarette.cz shop and suggestion of feasible communication strategy completed with budget and timing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32527
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
winklerová_2013_dp.pdf 3.727Mb PDF View/Open
winklerová_2013_vp.pdf 54.90Kb PDF View/Open
winklerová_2013_op.pdf 67.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account