Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Zvonková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:50:49Z
dc.date.available 2013-10-10T22:50:49Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23849
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje ukázkám tiskové reklamy, které k propagaci produktu využívají znázornění známého výtvarného díla. Teoretická část definuje pojmy jako reklama, tisk, tisková reklama. Věnuje se výtvarnému umění a identifikuje vybrané autory a přináší několik pohledů na vztah umění a reklamy. Práce pokračuje dále praktickou částí, ve které je zkoumáno, jakým způsobem vnímají reklamní sdělení respondenti, kteří umělecké dílo znají a jak ti, kteří se s ním setkávají poprvé. Výzkum se zabývá také rozdílnými pohledy na využívání děl v reklamě, na jejich zpracování a vhodnost pro cílové příjemce. Na základě výsledků kvalitativního výzkumu je vytvořen v části projektové souhrn rad a doporučení, kterými by se tvůrci reklam měli řídit, aby jejich práce byla efektivní a reklama úspěšná. cs
dc.format 99 s. (157 062 znaků) cs
dc.format.extent 2784668 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject tisk cs
dc.subject tisková reklama cs
dc.subject výtvarné umění cs
dc.subject vztah reklamy a umění cs
dc.subject advertising en
dc.subject press en
dc.subject print advertising en
dc.subject visual art en
dc.subject relationship between advertising and visual art en
dc.title Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy cs
dc.title.alternative Famous Paintings and Their Use in Print Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with examples of print advertisements that use famous paintings. The the-oretical part describes commercial, press, print advertising. It also depicts the visual art, identifies selected authors and provides several views on the relationship between advertis-ing and visual art. It is followed by a practical part in which is analyses how the respond-ents, who know paintings and those who see them for the first time, perceive advertising messages. There are also different views on the using of famous paintings in advertising, their adaptation and suitability for the target group. Project part is based on results of qualitative research and addresses recommendations which should be followed by advertis-ing creators to make their work effective and successful. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32475
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
zvonková_2013_dp.pdf 2.655Mb PDF View/Open
zvonková_2013_vp.pdf 58.55Kb PDF View/Open
zvonková_2013_op.pdf 121.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account