Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu
Author: Jechová, Hana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23942
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29682


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jechová_2013_dp.pdf 6.478Mb PDF View/Open
jechová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
jechová_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account