Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Daňková, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:18:08Z
dc.date.available 2013-10-11T04:18:08Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24065
dc.description.abstract Bakalářská práce poskytuje ucelený náhled na problematiku estetické funkce reklamy, při-čemž téma je zúženo na obraz ženy v reklamě. Teoretická část práce se zabývá definicí a rozborem klíčových pojmů, jejichž objasnění je důležité pro snadnější orientaci v praktické části práce. Teoretická část popisuje základní role, ve kterých je žena nejčastěji zobrazována v různých reklamních sděleních. Výzkumné šetření je zaměřeno na vnímání obrazu ženy v reklamě, preference různých rolí, které žena v reklamě představuje a jejich vliv na celkové vnímání reklamního sdělení. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1657512 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject estetika cs
dc.subject estetická funkce reklamy cs
dc.subject žena cs
dc.subject role ženy v reklamě cs
dc.subject Advertising en
dc.subject Aesthetics en
dc.subject Aesthetic function of advertising en
dc.subject Woman en
dc.subject Role of woman in advertising en
dc.title Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě cs
dc.title.alternative Aesthetic Function of Advertising - Portrayal of Women in Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis gives a complete overview on aesthetical function of advertising and the theme is delimited on the picture of woman in advertising. The theoretical part is focused on definition and analysis of key concepts that need to be cleared up for better orientation in the practical part. Theoretical part describes basic roles of women displayed in advertising. The research is focused on the perception of woman in various advertisements, it show which roles are preferred and what is their impact on ove-rall perception of the advertising message. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32316
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
daňková_2013_bp.pdf 1.580Mb PDF View/Open
daňková_2013_vp.pdf 67.12Kb PDF View/Open
daňková_2013_op.pdf 58.51Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account