Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.
Author: Štefka, Ondřej
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy VÁHALA a spol. s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí. První představuje teoretické informace o marketingovém mixu, zejména tedy o propagaci. Součástí marketingové komunikace jsou také trhy B2B a B2C. Závěrem teoretické části je rozebráno strategické plánování firmy, konkrétně se jedná o benchmarking a SWOT analýzu, která je hlavním předmětem následné praktické části. Obsahem praktické části je představit společnost VÁHALA a spol. s r.o. Marketingový mix dále odhalí přednosti a nedostatky společnosti. Další částí je analýza konkurence a benchmarking. Výsledkem celé práce je pomocí SWOT analýzy najít vhodné marketingové strategie pro budoucnost firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24142
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štefka_2013_bp.pdf 3.151Mb PDF View/Open
štefka_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
štefka_2013_op.doc 264.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account